Unguent eficient pentru entorse și mușchi - Rănire

Cu entorsă la gleznă ce unguent

În special, prin pădure, unde-i bine și răcoare. Îmi place terenul ușor accidentat, deși uneori tocmai acesta îmi provoacă suferință. Ori sunt o împiedicată, ori nu am deloc tehnică — ideea e că mă aleg destul de des cu entorse, care mă pun pe tușă cu săptămânile.

Dacă vă interesează, vă povestesc ultima experiență, după care m-am recuperat și cel mai repede.

durerea articulară a dispărut pentru totdeauna

Cred că, în cazul meu, de data aceasta, a ajutat că nu am minimalizat gravitatea problemei și că am urmat cu conștiinciozitate recomandările de specialitate. Am glezne de gazelă, dar foarte sensibile la durere, asta știu dintotdeauna.

Criterii de selecție

Pe amândouă le-am avut scrântite de-a lungul timpului, au fost puse și în gips. Însă nu au fost niciodată rupte, desi, poate știți că durerea provocată de o întindere sau o rupere de ligamente este foarte mare și că timpul de recuperare poate varia între 2 săptămâni și 4 luni, în funcție de gravitatea entorsei.

Având dese ori astfel de probleme, am început să-mi dau seama ce mă așteaptă imediat cum se produce inevitabilul. Ultima dată, fix acum o săptămână, alergam fericită pe Tâmpa, pe o vreme superbă.

miere dureri articulare

Cu o zi înainte, plouase, deci pe jos era umed și mă concentram destul de tare ca să calc cum trebuie pe rădăcini și pietre. Totul s-a întâmplat într-o fracțiune de secundă, am călcat pe o piatră mai înaltă care a făcut ca glezna să fie rotită în exterior și talpa piciorului să fie adusă în interior.

Exista anumiti factori care cresc riscul de producere a entorselor, cum ar fi oboseala muschilor. Entorsele va pot afecta: Glezna - mersul pe jos sau exercitarea pe o suprafata inegala, aterizand incomod dintr-un salt; Genunchiul - Pivotarea in timpul unei activitati atletice; Incheietura - aterizare pe o mana intinsa in timpul unei toamne; Degetele - Vatamarea schiului sau supraestensiunea la jocul cu sporturi de racheta, cum ar fi tenisul. Copiii au zone de tesut mai moale, numite placi de crestere, aproape de capetele oaselor.

În termeni medicali, am experimentat o entorsă prin inversie, cu suprasolicitarea ligamentului lateral. Imediat am resimțit durere în zona gleznei și am realizat că trebuie să ajung repede acasă pentru a instaura protocolul PRICE acronim din engleză care vine de la protecţie, repaus, gheaţă, compresie, ridicare. Spre deosebire de alte dăți, când ignoram durerea și credeam că dacă voi continua să mișc glezna voi grăbi vindecarea, de data aceasta, am mers încetișor, șchiopătând, până la mașină, încercând să mențin glezna cât cu entorsă la gleznă ce unguent imobilă și să nu-mi las greutatea pe piciorul accidentat.

Sfaturi utile pentru tratarea entorsei de glezna Cot Ridicarea problemei articulației gleznei este destul de comună. Pentru a scăpa de această condiție, imobilizarea este asigurată prin intermediul unor unguent cu entorsă la gleznă elastice sau șezlonguri din tencuială.

Odată ajunsă acasă, mi-am pregătit o compresă cu gheață și, fiind întinsă în pat, mi-am pus o pernă sub gleznă, astfel încât piciorul să fie mai sus de nivelul inimii favorizează circulația și micșorarea edemului. Imediat după un astfel de accident, specialiștii nu recomandă masarea zonei cu gel antiinflamator, însă se pot lua tablete analgezice și antiinflamatoare de câteva ori pe zi, pentru controlul durerii și scăderea inflamației.

deteriorarea ligamentului colateral intern al articulației genunchiului stâng

În cazul meu, de data aceasta recunosc că nu am mai trecut pe la medic. La ingrediente pentru durerile articulare entorse am avut în ultimul timp, am început să-mi dau seama destul de repede cât de gravă e situația.

Asta nu înseamnă că recomand cuiva aplicarea vreunui tratament după ureche, mai ales în cazul administrării tabletelor. Deci, mergeți la medic, mai ales dacă sunteți la prima accidentare de acest tip!

Ce este sindromul granulomatos cronic?

Nu orice entorsă are aceeași evoluție și nici același tratament, eu doar vă povestesc ce a funcționat în cazul meu. Exercițiile fizice ușoare grăbesc vindecarea Revenind la glezna buclucașă: a fost în atenția mea, cu prioritate, vreo 3 zile și tot s-a umflat, s-a învinețit și a devenit imobilă.

Însă m-am ținut de protocol: am pus gheață la fiecare 2 ore, am stat destul de mult în pat, cu piciorul ridicat, am susținut glezna cu o fașă elastică, am luat antiinflamatoare ibuprofen, în cazul meu; voi trebuie să cereți părerea specialistului, că puteți fi alergici la ibuprofen.

Din a treia zi, observând o ușoară diminuare a durerii, am început să fac băi alternative reci-calde și să țin glezna în apă rece, cu gheață și cu sare de la Praid asta am în casă, pentru băi relaxantecam 15 minute, de două ori pe zi.

Apoi, am început să mă masez cu o cremă antiinflamatoare pe care am descoperit-o recent Dr. Boici și să fac mici exerciții de rotire a gleznei. Iată, mai jos, o serie de exerciții pe care le-am început imediat ce durerea s-a mai domolit, stând pe scaun, ca să nu las greutate prea mare pe piciorul afectat.

Glezna, o articulatie aristocrata

Sunt sigură că cu entorsă la gleznă ce unguent de recuperare au redus din timpul de vindecare a acestei entorse, care nu a fost, totuși, una foarte gravă, probabil cel mult de gradul II, conform clasificării de specialitate. Când durerea e prea mare, e bine să nu începeți nimic fără recomandarea unui fizioterapeut sau medic ortoped.

Unguent pentru entorse ale articulației gleznei: tratăm glezna - Cot

Cu talpa piciorului pe podea, am mișcat genunchiul dintr-o parte în alta. Cu un prosop am prins talpa, călcâiul poziționați-l pe podea și am tras ușor de prosop către corp, după care am împins în jos.

care sunt bolile genunchiului

Am plimbat talpa pe suprafața unei mingi de tenis. Cu piciorul afectat peste celălalt, am cuprins glezna cu mâinile și am efectuat rotiri controlate ușoare și împingeri ale tălpii de sus în jos. În a patra zi am ieșit din casă pentru prima dată după accident și m-am plimbat puțin, așa cum am putut. Zilele următoare am continuat exercițiile cu unele mai dificile, dealtfel chiar e indicat să se înceapă fizioterapia la zile după accidentare: Am poziționat vârful tălpii pe ceva mai înalt două cărți sau o piesă de mobiliercu glezna pe podea și am efectuat întinderi.

gel de articulații ce să aleagă

Am făcut fandări fără susținere pe piciorul afectat. Cu vârful tălpii pe podea, am efectuat rotiri ușoare ale gleznei. Încetul cu încetul, glezna își recapătă mobilitatea și puterea de susținere a corpului.

Cot Ridicarea problemei articulației gleznei este destul de comună. Pentru a scăpa de această condiție, imobilizarea este asigurată prin intermediul unor bandaje elastice sau șezlonguri din tencuială. Adesea, se completează tratamentul cu diferite medicamente locale. Pentru a asigura o penetrare profundă a ingredientelor active active, unguentele și gelurile trebuie aplicate cu mișcări delicate de frecare. După aceea, se recomandă masarea membrelor afectate timp de cel puțin 20 de minute.

Acum, la o săptămână de la accident, pot sta doar pe piciorul afectat și chiar pot să mă ridic pe vârfuri. Continui să port o fașă elastică, să mă masez cu cremă antiinflamatoare și să nu suprasolicit glezna, dar mi-am reluat activitățile de zi cu zi, ceea ce e îmbucurător.

don medicamente pentru articulații

Chiar și așa, nu cred că voi alerga prea curând, glezna fiind încă sensibilă la mișcările laterale de pe suprafețele denivelate. Și cum mie îmi place trail running, mai am de așteptat.