ADAUGA COMENTARIU

Durere la gleznă după alergare. Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)

Conținutul

    blocarea genunchiului din cauza durerii artroza tratamentului umerilor cu alflutop

    Solicitare Programare Cum poti preveni durerile în zona tibiei după alergare Sunteţi aici :    affidea. Acest tip de durere este des întâlnit la alergătorii începători sau la persoanele care își reiau antrenamentele după o pauză mai îndelungată. De asemenea, acestea pot apărea la alergătorii care poartă încălțăminte nepotrivită.

    Mușchii slabi din partea din față a tibiei pot cauza astfel de dureri, de aceea este timpul să vă întăriți partea inferioară a picioarelor pentru a preveni durerile post antrenament, fie că vă pregătiți pentru primul maraton sau doar pentru primii 5 kilometri.

    Iată două exerciții pe care le puteți face la finalul alergării.

    durerea articulară nu se umflă tratamentul instabilității articulației umărului drept

    Mersul pe degetele de la picioare sau doar pe călcâie Mersul pe degetele de la picioare sau doar pe călcâie, ținând picioare în diferite roboflex unguent îți poate întări musculatura inferioară a picioarelor.

    Faceţi o plimbare de 20 de pași, folosind următoarele mișcari: Mergeți pe vârful degetelor, având poziția balerinei Mergeți pe călcâie, ținând durere la gleznă după alergare picioarelor spre exterior călcâiele apropiate, vârful picioarelor depărtate Mergeți cu călcâiele depărtate, cu vârful picioarele apropiate Mergeți pe vârful degetelor, având tălpile picioarelor orientate spre interior Următoarea mișcare vă va întări musculatura zonei inferioare a picioarelor și vă aduce si un element dinamic, care vă va pune la încercare echilibrul.

    Ridicați ambele călcâie și rămâneți pe vârfuri, după care lăsați-vă greutatea pe călcâie, ridicându-vă vârfurile picioarelor.

    brațul și durerea în cot sunt amorțite tratamentul articulațiilor cu nuci de pin

    Repetați această mișcare de 20 de ori și încercați să văi păstrați echilibrul. Exerciții pentru gambe Aceste intideri ale gambelor pot fi folosite ca incalzire, dar vă pot ajuta și în cazul în care suferiți de cârcei în mod frecvent.

    În plus, e un exercițiu ușor pe care îl puteți repeta de de mai multe ori pe zi, pentru a asigura flexibilitatea gambelor.

    remedii pentru inflamația articulațiilor degetelor la rândul lor dureri diferite de articulații

    Sursa: popsugar.